A l'institut, per celebrar la Diada de Sant Jordi, hem realitzat una sèrie d'activitats dirigides a l'alumnat del centre.
Una de les primeres que hem fet, ha estat la confecció de punts de llibre. L'activitat s'ha duit a terme a la biblioteca municipal i hem tengut la col·laboració de Margalida Rosselló, hi ha participat tot l'alumnat de 2n d'ESO.
Posteriorment, es varen exposar les fotografies que varen realitzar els alumnes del IV concurs de fotografia foment de la lectura, organitzat per la comissió de la biblioteca.
Seguidament es lliuraren els premis del I Concurs de còmics, el qual va estar organitzat pel professor de processos de comunicació.
Per acabar l'acte, es varen lliurar els premis del Concurs literari Joan Mascaró i Fornés.
Des d'aquí, volem donar les gràcies a tot l'alumnat i professorat que ha participat en la diada de Sant Jordi i a l'AMIPA i a l'ajuntament de Santa Margalida per la seva col·laboració.
Benvinguts al bloc de la Biblioteca de l'IES Santa Margalida, aquest espai vos ajudarà a l'accés de la informació i a altres recursos per l'aprenentatge, a més servirà per informar-vos de les novetats i de les activitats que es duran a terme a la biblioteca del centre. Esperam els vostres comentaris, recomanacions, etc.
EL LLIBRE VIATGER
EL MEU MATERIAL DE L'IES
dimarts, 21 d’abril del 2015
TALLER DE PUNTS DE LLIBRE A LA BIBLIOTECA JOAN MASCARÓ i FORNÉS
Etiquetes de comentaris:
2014-15,
Biblioteca Joan Mascaró i Fornés,
Punts de llibre,
Sant Jordi
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada